بررسی رموز موفقیت شرکت سونی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
بخشی از متن:
جدیدترین استراتژی‌های شرکت سونی شامل ادغام در صنعت Broadcasting، ورود به بازارهای چین و برنامه‌ریزی میان‌مدت برای تجارت محصولات سرگرمی، با توجه به جهانی شدن بازار محصولات الکترونیکی(صوتی-تصویری) می‌باشد.
شرکت سونی با بیش از نیم قرن سابقة فعالیت در حوزة محصولات الکترونیک مصرفی و با تاکید بر نوآوری و ارائة محصولات کیفی, اعتبار و موقعیت مناسبی را در دنیا کسب نموده است و در این مدت با بینش، تدبیر و سرپرستی چهار مدیر برجسته و انتخاب و اجرای استراتژی‌های مناسب در بسیاری از صحنه‌های رقابت از رقبا پیشی گرفته و رهبری بازار را بدست آورده است.

فهرست مطالب:
موفقیت شرکت سونی
مدیریت استراتژیک در شرکت سونی   
تاریخچه 
تغییرات در رهبری استراتژیک 
سونی و سال‌های قبل از دهة  ۸۰ 
داستان اولین رادیوی ترانزیستوری و موقعیت شناسی استراتژیک 
واکمن سونی 
استراتژی‌های سونی 
همکاری استراتژیک 
مکانیزم پیاده‌سازی استراتژی در سونی 
تجربة شکست بتاماکس 
سونی و استراتژی‌های جدید 
بهره‌گیری از هم‌افزایی سخت‌افزار و نرم‌افزار 
تاریخچة تغییرات ساختاری در شرکت سونی 
آینده سونی 
راز موفقیت شرکت سونی
جمع بندی 
منبع و ماخذ
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 4251 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:264 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و مهندسی صنایع

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش